Τμήματα

Πρωταρχικό μέλημα της Διοίκησης του ‘ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΠΕ  Thessalia ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ’ αποτελεί η άριστη παροχή υπηρεσιών υγείας, οι οποίες ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των ασθενών του και ταυτόχρονα η μέγιστη ικανοποίηση τους.

Η προσήλωση της Κλινικής στην Ποιότητα είναι δεδομένη, αδιαμφισβήτητη και συνοδεύει την καλή της φήμη. Για το λόγο αυτό, η Διοίκηση της Κλινικής, έχει καθορίσει ως ανώτερο αντικειμενικό σκοπό την αυστηρή εφαρμογή και διατήρηση Ενιαίο σύστημα διαχείρισης , σύμφωνα με τα πρότυπο ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 15224:2016 καθώς και τη συνεχή βελτίωση, του εν λόγω Συστήματος. 


Οι προσπάθειες για τη βελτίωση της Ποιότητας διέρχονται μέσα από:

  • Την διάχυση της Πολιτικής Ποιότητας σε όλα τα επίπεδα της Κλινικής, καθώς και την ανασκόπηση της καταλληλότητας της Πολιτικής αυτής, όποτε πραγματοποιούνται σημαντικές αλλαγές
  • Αλληλεπίδραση των διεργασιών της κλινικής με τα ενδιαφερόμενα μέρη σε θέματα ποιότητας και περιβάλλοντος
  • Την σταθερή προσήλωση της Κλινικής στην αξιοποίηση και βελτίωση της σύγχρονης ιατρικής γνώσης και πρακτικής
  • Την συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της Κλινικής
  • Την συνεχή εκπαίδευση - εξέλιξη των στελεχών και εργαζομένων της Κλινικής, ιδιαίτερα σε θέματα Διαχείρισης Ποιότητας και περιβαλλοντικής διαχείρισης
  • Την καθιέρωση ενός πλαισίου αντικειμενικών σκοπών και στόχων για την Ποιότητα και το περιβάλλον
  • Την τήρηση του απορρήτου και των Προσωπικών Δεδομένων του ασθενή
  • Την προστασία του περιβάλλοντος
  • Την αναγνώριση και διαχείριση των κινδύνων που προκύπτουν σε κλινικό και επιχειρηματικό επίπεδο
  • Την αναγνώριση ευκαιριών που προκύπτουν τόσο σε κλινικό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο

 

Η Διοίκηση του ‘ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΠΕ  Thessalia ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ’ αφενός δεσμεύεται για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας και των στόχων Ποιότητας που έχει θεσπίσει και αφετέρου υποστηρίζει έμπρακτα το προσωπικό του, για την ενεργή συμμετοχή του στην διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

Η Διοίκηση της Κλινικής

 

 Thessalia ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ’